Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


RSS ενημέρωση Αρχική Σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας Χάρτης πλοήγησης Μεγέθυνση Σμίκρυνση

 
     
 
Η δίαιτα του μαθητή

Πίσω στην εφημερίδα

Οι μαθητές διαβάζουν, κουράζονται, τρέχουν, παίζουν, διασκεδάζουν, μαθαίνουν, γυμνάζονται, ζουν έντονα, μεγαλώνουν, αναπτύσσονται. Άρα, έχουν ανάγκη από ενέργεια, ενώ δεν χρειάζονται κορεσμένα λίπη.

Και ποια πρέπει να είναι η διατροφή τους;

  • Μικρά και συχνά γεύματα. Γερό πρωινό, μέτριο μεσημεριανό και ελαφρύ δείπνο.
  • Απαραίτητο το πρωινό: χυμός, γάλα-Απαραίτητο το πρωινό: χυμός, γάλα-Απαραίτητο το πρωινό: χυμός, γάλα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, μια μερίδα μαύρο ψωμί.
  • Στο σχολείο αντi για τυποποιημένα τρόφιμα από την καντίνα, ένα μήλο, ένα κομμάτι σπιτική τυρόπιτα, ένα τοστ χωρίς βούτυρο με λίγο κίτρινο τυρί και γαλοπούλα και ντομάτα.
  • ΝΑΙ στα λαχανικά και φρούτα, ψητό ή βραστό ψάρι τουλάχιστον μια φορά, κρέας δύο φορές την εβδομάδα, μια τουλάχιστον φορά όσπρια, ένα αυγό μέρα παρά μέρα
  • ΟΧΙ στη ζάχαρη, στα τηγανητά, στο αλκοόλ, στις σάλτσες τύπου μπεσαμέλ
  • Γλυκά; ΝΑΙ, τα παιδιά χρειάζονται μία μερίδα γλυκού την εβδομάδα. Η σοκολάτα π.χ εκτός της γευστικής απόλαυσης

που προσφέρει,  αιματώνει τον εγκέφαλο και φτιάχνει τη διάθεση.

  • Ένα λίτρο νερό την ημέρα πρέπει να καταναλώνει ένας μαθητής καθώς αποβάλλει μεγάλη ποσότητα υγρών με τον ιδρώτα καθημερινά.

Ποιος είναι ο χρυσός κανόνας διατροφής των παιδιών; Με τις τρεις λέξεις: Ποικιλία, αναλογία, μέτρο!

Πίσω στην εφημερίδα  

Φεϋζουλά Μέγκυ, Α1

 

< Πίσω >  < Μπροστά > 
 


Αρχική Σελίδα | Το σχολείο | Γονείς | Ανακοινώσεις | Η πόλη μας | Διασκέδαση | Συνδέσεις | Επικοινωνία | Αναλυτικα Περιεχόμενα | Forum
Δημιουργία - Διαχείριση: Σκυλογιάννη Δήμητρα ΠΕ19
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Ποτόγλου Κυριακή ΠΕ08
Αγγλική Μετάφραση: Πεσίνη Γιώτα ΠΕ06
Γαλλική Μετάφραση: Οικονόμου Όλγα ΠΕ05

Η σελίδα μας φιλοξενέιται από το ΠΣΔ
Καλύτερη θέαση σε ανάλυση 1280 x 1024

Copyright © 2009-2010 9ο Γυμνάσιο Πειραιά
Τελευταία ενημέρωση: